Ce te va ajuta să ai succes:

  • Studii medii (studiile superioare vor constitui un avantaj)
  • Abilități de operare PC
  • Cunoașterea limbii române și ruse la nivel de comunicare avansată
  • Dicție bună și exprimare coerentă
  • Capacități analitice și logică bine dezvoltată
  • Experiență în vânzări prin telefon (constituie un avantaj)
  • Dorința de învățare și perfecționare continuă
  • Politețe și răbdare în ascultare

Cum vei contribui?

  • Vei prelua apeluri telefonice și vei stabili programări
  • Vei oferirea informație relevantă și corectă despre serviciile companiei și vei atrage noi clienți
  • Vei colecta și înregistra solicitări parvenite de la clienți
  • Vei asigurarea satisfacția clientului, prin urmărirea calității lucrului efectuat cât și realizarea target-ului stabilit

Crezi că ți se potrivește? Iată ce îți oferim:

  • Echipă profesionistă și prietenoasă
  • Condiții de lucru excelente într-un birou amplasat în centrul orașului
  • Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță în raport cu efortul depus
  • Dezvoltare personală și perspectiva unei cariere de succes
  • Training de inițiere, unde vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță
Lăsați o cerere
Documente.md
Suntem gata să răspundem
Cererea a fost trimisă