Ce te va ajuta să ai succes:

  • Studii superioare (profilul juridic constituie un avantaj)
  • Cunoașterea limbilor română și rusă la nivel de comunicare și scriere avansată
  • Bune abilități de negociere și comunicare orală și scrisă
  • Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții
  • Bună organizare și atenție la detalii
  • Abilități de operare PC (cunoașterea pachetului MS Office constituie un avantaj)

Cum vei contribui:

  • Vei oferi clienților informații despre serviciile companiei
  • Vei asista clienții existenți și potențiali în domeniul actelor românești
  • Vei identifica nevoile clienților și le vei recomanda cele mai potrivite soluții
  • Vei negocia și încheia contracte

Crezi că te potrivești? Iată ce îți oferim:

  • Echipă profesionistă și prietenoasă
  • Condiții de lucru excelente într-un birou amplasat în centrul orașului
  • Pachet salarial atractiv și bonusuri de performanță în raport cu efortul depus
  • Dezvoltare personală și perspectiva unei cariere de succes
  • Training de inițiere, unde vei afla tot ce ai nevoie pentru a face performanță
Lăsați o cerere
Documente.md
Suntem gata să răspundem
Cererea a fost trimisă